Scouts (11-14 jaar)

Bij de scouts komt er meer uitdaging in de opkomsten. De scouts zijn meiden van 11 tot 14 jaar. Een groep scouts heet een ‘troep’.  Leuke spellen doen, je eigen film opnemen, primitief koken of het lopen van tochten; bij de scouts doe je het allemaal!

Bij de scouts gaat het vooral om het werken in ‘ploegen’; dit zijn de groepen waarin de scouts binnen de troep zijn opgedeeld.  Bij de scouts leer je van alles, niet alleen van de leiding, maar ook van de oudere kinderen in de groep. Uitdaging en samenwerking staan  centraal bij deze meiden.

De opkomsten

De scouts draaien opkomst op zaterdagmiddag van 14:00 tot 17:00 uur.

Weekenden en zomerkamp

De scouts gaan in de zomervakantie een week op kamp (in 2019 nemen wij deel aan de Haarlem Jamborette). Wij kampen dan op een scoutingterrein. We koken zelf in een zelfgemaakte keuken en slapen met een ploegje in een tent.  Ieder jaar gaan we ergens anders naartoe. Ook hebben we 2 of 3 keer per jaar een weekend. We logeren dan op ons eigen clubhuis of slapen in een tent.

De leiding

Het scouts leiding team bestaat uit: Anna ,Britte en Noëmie en Jip

Voor meer informatie of als je wilt komen kijken neem je contact via ons contactformulier.

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA
Jam46-6321